avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Z kimś

Miota nim jak szatan!!!

Piątek, 24 czerwca 2011 · dodano: 24.06.2011 | Komentarze 1

Rano z Ostoją do Ostrego koła. Później z dudkiem na maślaną. Dojechaliśmy i ta sierota sobie oczywiście nic nie wzięła, więc kupiłem coś dla nas dwóch. Ciągniemy pod górę, cięgniemy. Przerwa pod Beskidzkim Morskim Okiem. Siedzimy, ja robię kilka zdjęć patrzę i jakiś gościu jedzie dość szybko. Połknąłem czekoladę łyk wody i mówię "gońmy go". Dudek się nie zgodził to goniłem sam. Na początku byłem może z 50 metrów za nim i później odległość rosła. Niezły był gościu. Następnie zjazd. Szlak zielony bardzo mokry. W pewnym momencie czekam i nic. Zostawiłem rower pod drzewem i wracam się patrzeć co jest a tam Sławek jak gdyby nigdy nic mówi, że nie wjedzie. No to ja na jego rower i sru a on za mną biegł. Zjazd był zarąbisty. Praktycznie klocki w V-kach Dudka całe poszły. Mi się porobiły jakieś luzy na amortyzatorze... ;/ Do Gorlic bez większych niespodzianek i na myjnie. ;P
Kategoria MTB, Szlaki, Z Dudkiem, Z kimś

Szosa górolem

Czwartek, 23 czerwca 2011 · dodano: 23.06.2011 | Komentarze 4

Najpier wolno do Ropicy po Artura. Później do Gorlic. W Gorlicach moja średnia 24 Artura 28. Dość szybko jechliśmy. Atak na Golgote szybkim tempem i do Bystrej. Lało się z nas... Średnia cholernie spadła w mieście.
Kategoria Szosa, Z kimś

Rower:

Takie tam... po gorlicach.

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 21.06.2011 | Komentarze 0

Do miasta, po parku i spodkałem Dominikia. Z nim na Magierkę z powrotem i później jeszcze sam po mieście. Taka zabawa ;P

Szybkro, sprawnie i na temat

Wtorek, 21 czerwca 2011 · dodano: 21.06.2011 | Komentarze 0

-Ej, jedziesz na rower
-A gdzie?
-Przełęcz Owczarska
-Daleko
-Zdążymy przed zmrokiem, kiedy?
-Teraz
-Ok, za 10 minut pod rondem.

Do Owczar szybkim tempem koło 30. Może mniej. Gdyby nie to że siedziałem w kole Dominika to bym nie dał rady ;/. Za cerkwią niespecjalnie szybko na przełęcz i zjazd. Do Gorlic we 2 obok siebie (fuck yeah nowe przepisy) cały czas ponad 30. Momentami jak się nudziło to ok 40. W Gorlicach znowu wolno. I do siebie pod górkę oj ciężko mi było jechać. Ale jakoś wróciłem.
Kategoria MTB, Z kimś

To jest pieprzenie, a nie kolarstwo (ale jest fajnie)

Poniedziałek, 20 czerwca 2011 · dodano: 20.06.2011 | Komentarze 0

Z Arturem po parku i do Stopka. Ze Stopkiem na takie tam i pogadanka z dresem, zresztą nie zbyt miła, dalej meeting z Arkiem i Wojtkiem i próba łapania koła, następnie siedzenie na przystanku i do domu. Nie daleko ale fajnie ;P I całkiem lajtowo, nawet stroju nie miałem.

Załatwienia i przejażdżka

Środa, 15 czerwca 2011 · dodano: 15.06.2011 | Komentarze 2

Nadal coś nie tak z licznikiem. Jakby nie łączył i się resetował ale z drugiej strony nie zerują się kilometry. Od lekarza wracałem w cywilnych ciuszkach i mnie wyprzedził arek z bratem. Postanowiłem z nimi wyjechać pod górkę. Taaaa. Może lepiej pozostawię to bez komentarza. Później z Mącznym przez blich do Ropica na krzyż i zjazd.

Po próbie

Wtorek, 14 czerwca 2011 · dodano: 14.06.2011 | Komentarze 0

Z Arturem i Tomkiem.

Podwójnie i nieudanie..

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 3

Miała być bardzo fajna wycieczka. Zaczęło grzmiać no to przed wjazdem do lasu stwierdziliśmy, że poczekamy na przystanku. Chmura już przeszła w kierunku Gorlic, niebo się rozjaśniło no to jedziemy dalej. Po 15 metrach zorientowaliśmy się, że wiatrz zaczął wiać w drugą stronę. Nic innego nie pozostało jak odwrót. Szybką prędkością do kolejnego przystanku i zaczęło lać. Siostry zakonne jechały w deszczu więc my co nie. Jechaliśmy za nimi ale co chwila mocniej lało i się bujaliśmy po przystankach. Z powrotem nie było śpieszno, a podówjnie dlatego, że wracając spotkałem jeszcze Tomka D. i jechałem przy nim parę km co też zaniżyło średnią.
Czekanie na lepszą aurę. © bartk
Kategoria MTB, Z Dudkiem, Z kimś

Wieczorna rundka z towarzystwem.

Sobota, 21 maja 2011 · dodano: 21.05.2011 | Komentarze 0

Drogi co nie co przeschły, po deszczu no to na rower. Blichem, łąkami do Szymbarku i z powrotem asfaltem. Średnia spadła w terenie później fajnie wzrastała, ale w Gorlicach na luźnych rozmowach znowu BUM.

Obczajanie Szkopa

Poniedziałek, 16 maja 2011 · dodano: 16.05.2011 | Komentarze 2

Ostatnio trochę jeździłęm koło domu a dzisiaj ciutkę dalej. Lasy w sękowej zaliczone. Wynik około bo licznika nie mom.