avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Podwójnie i nieudanie..

Niedziela, 22 maja 2011 · dodano: 22.05.2011 | Komentarze 3

Miała być bardzo fajna wycieczka. Zaczęło grzmiać no to przed wjazdem do lasu stwierdziliśmy, że poczekamy na przystanku. Chmura już przeszła w kierunku Gorlic, niebo się rozjaśniło no to jedziemy dalej. Po 15 metrach zorientowaliśmy się, że wiatrz zaczął wiać w drugą stronę. Nic innego nie pozostało jak odwrót. Szybką prędkością do kolejnego przystanku i zaczęło lać. Siostry zakonne jechały w deszczu więc my co nie. Jechaliśmy za nimi ale co chwila mocniej lało i się bujaliśmy po przystankach. Z powrotem nie było śpieszno, a podówjnie dlatego, że wracając spotkałem jeszcze Tomka D. i jechałem przy nim parę km co też zaniżyło średnią.
Czekanie na lepszą aurę. © bartk