avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Po południowo

Wtorek, 17 maja 2011 · dodano: 17.05.2011 | Komentarze 5

Wynik nadal na czuja z mapy. Do Kobylanki i następnie leśnymi scieżkami do samego parku.
Kategoria MTB, Samemu

| 20:54 środa, 18 maja 2011 | linkuj a no tak, ja mam levela z tamtego roku
bartk
| 19:50 środa, 18 maja 2011 | linkuj W a4 z tego roku jest XCM. Dlatego trzeba polować na starsze bo mają albo XCR-a albo RS Darta 2. przy czym ja jestem bardziej za suntourem.
arekjg
| 18:45 środa, 18 maja 2011 | linkuj e tam, przecież amory takie same w tych rowerach. przynajmniej u mnie jest taki sam.
bartk
| 18:17 środa, 18 maja 2011 | linkuj No ostatnio jeżdzę bo już się wyleczyłem. Z plecami też mi przeszło. Kupiłem w sączu za 2. Stwierdziłem, że lepiej wydać trochę więcej i gwarancję gdzieś blisko mieć niż kupować z allegro bo już nieraz na allegro mnie wrobili a to za duża kasa żeby ryzykować. Jeszcze był wybór między tym a levelem a4 a jednak amortyzator w Szkopie mnie przekonał. No i jeszcze ta kolorystyka. ;P
arekjg
| 20:09 wtorek, 17 maja 2011 | linkuj wreszcie coś zacząłeś jeździć widzę.
i widzę nowy rower, świetny, ile za niego dałeś?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa trzad