avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Nowe drogi poznane ;D

Środa, 13 kwietnia 2011 · dodano: 13.04.2011 | Komentarze 2

Śmignąłęm się bo Bielanki (no może aż do Bielanki nie dojechałem ale w każdym bądź razie w tamtym kierunku). Wróciłem i postanowiłem że pojadę do Golgory na Bystrą. Pierwszy raz jechałem tamtą drogą i nawet fajnie tylko szkoda ze ciagle troche pod górkę ;D Dojechałem co centrum wsi i skrecilme na gorlice aczkowliek na nastepnym skrzyzowaniu zamiast na golgote pojechałem do przodu i wyjechałem w stróżowce. Później jeszcze do domu przez Glinik. Wiatru już takiego dużego nie ma.
Kategoria Samemu, Szosa

bartk
| 18:41 czwartek, 14 kwietnia 2011 | linkuj No, niestety nie skorzystałęm. Myślałem o jakimś tour de magura do Gładyszowa ale chmury były a porzy moim tempie to długo wracania więc nie oddalałem się zbyt daleko od Gorlic.
arekjg
| 19:08 środa, 13 kwietnia 2011 | linkuj eej, jak masz wolne od szkoły to trza korzystać i robić dłuższe wypady. tym bardziej, że rano pogoda dopisywała.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa obser