avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Pierwszy ostrzejszy teren w tym roku.. a miało być spokojnie

Środa, 30 marca 2011 · dodano: 30.03.2011 | Komentarze 2

Miałem się śmignąć do Owczar ale coś do mnie przemówiło żeby jechać w kierunku Kobylanki. Przejeżdżając koło kościółka stwierdziłem, że wyjadę na Łysule i zjadę sobie do Męciny, ale cóż. Do znanego mi podjazu na Łysule było z 0.5 km dlatego pojechałem w nieznane. Najpierw asfalcik boczna drużka, później polna droga łąka i las. Kilka kilometrów maszerowania po stromym do góry. Czas gonił, oj gonił więc będąc już na grzbiecie zdecydowałem się, że nie będe ryzykował zjazdem w kierunku Męciny i zabłądzeniem w lesie bo słońce już chyliło się ku zachodowi. Zjazd powrotny był fajny lecz niestety trochę przerastał możliwości Dżojnta (GRANDA. Myślałem że może jeszcze pod ATB będzie się nadawać ale po wjechaniu w las to już stanowczo było MTB. Fajnie, fajnie tylko teraz czekać na sprzęt lepszy.