avatar Ten blog rowerowy prowadzi bartk z miasteczka Gorlice. Mam przejechane 2134.03 kilometrów w tym 224.52 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.77 km/h i się wcale nie chwalę.

Kategorie

samotnie
z kimś
z Dudkiem)

Wykres roczny blog rowerowy bartk.bikestats.pl

Gorlice - Bystra i z powrotem i potem kawałeczek........

Wtorek, 29 marca 2011 · dodano: 29.03.2011 | Komentarze 0

No cóż Dzień Metalowca nie zdarza się codziennie o trzeba go jakoś uczcić. Najlepiej zrobić to co się lubi najbardziej...Przejechałem się do Bystrej w celu sprawdzenia ile km zrobiłem poprzednim razem jadąc tą trasą (nie miałem licznika). Wróciłem do Gorlic i kawałek do Zagórzan. Miałem już odbijać do domu ale pomyślałem, że śmignę się Jesionową w Zagórzanach. Dotarłem w końca do końca asfaltu i przejechałem przez polną drogę, leśną ścieżkę, tory, pole, polną drogę. Wyjechałem na górę i ku mojemu zdziwieniu ukazał mi się Biecz. Oczywiście do Biecza już podjechałem bo grzechem byłoby nie skorzystać z takiej okazji. Jestem mega zadowolony bo odkryłem przełaj do Biecza. Dzisiejszy wyjazd przypomniał mi też do czego jestem stworzony - do poznawania nowych ścieżek a nie szorowania po asfalcie ;d JEST ZAJAWKA!!!